RS Máj - 8. - 15. 6. 2018

ZŠ Ostrov, ZŠ Duchcov, ZŠ České mládeže Ústí nad Labem

8. 6.

Všechny děti už jsou v pořádku v areálu a většina má za sebou již i večeři. Večer nás čeká seznámení s tím, jak se máme na škole v přírodě chovat a co smíme a co naopak ne a pak už si půjdeme lehnout, abychom nabrali síly na zítřek. Třeba v Bradavickém hradu potkáme i samotného Harryho Pottera.

10. 6.

Sobotní dopoledne děti trávily s paní učitelkami na minigolfu nebo na procházce v lese, kterou si zpříjemnily hrou "Člověče, nezlob se!". Odpoledne pak na ně čekal program v nedalekém Temném lese, kde si děti musely nasbírat velkou hromadu kouzelných sladkostí. Hned po svačině se do nás ale pustil malý deštík a proto jsem vyrazili zpět do tábora a abychom se v Bradavicích lépe vyznali, vytvořili jsem si každá třída svou vlastní mapu.

Dnes dopoledne se nám obě skupinky prohodily. Děti z minigolfu vyrazily do lesa na Člobrdo a člobrďáci si zase zašli na minigolf. Odpoledne jsme opět vyrazili na program do Temného lesa, ale tentokrát jsme v něm vydrželi až do večeře. Zvládli jsme se vypořádat se vzpourou domácích skřítků v kuchyni a také jsme si vyzkoušeli, jak se dá bránit kletbě naprostého ticha. Po večeři na nás ještě čekalo magické pexeso, se kterým si někteří z nás poradili o maličko lépe než jiní, ale nakonec jsme všichni zvládli odkrýt všechny kartičky a mohli jsme vyrazit spát.

ZŠ Kralupy

11. 6.

Dnes se k nám dopoledne přidali další kouzelníčci ze základní školy v Kralupech a hned opoledne se zapojili do našeho programu. Dokázali jsme sesbírat veškeré Bertíkovi fazolky, které jsem našli v areálu, naučili jsme se základní kouzelnické pohyby a na závěr odpoledne jsme ukázali své vědomosti v zábavné hře Věštkyně. K večeři jsme měli na výběr z několika sladkých jídel - krupicová kaše, buchtičky s krémem a žemlovka, které pro nás připravil náš úžasný kuchař Pepíček. Po večeři na nás pak ještě čekalo překvapení v podobě slavnostního zařazování do jednotlivých bradavických kolejí.

13. 6.

V úterý jsme celý den strávili s paní učitelkami na výletě po okolí. Do areálu jsme se vrátili jen na oběd a moc zajímavé vystoupení hosta z plzeňské Techamánie. Po večeři, kdy jsme si naplnili bříška výborným rizotem, na nás čekal karneval, který jsme si moc užili.

Dnes nás měli celý den na starosti naši vychovatelé a užili jsme si takový téměř táborový den. Dopoledne jsme po snídani vyrazili naposledy do nedalekého lesa, kde jsme pomohli vyspravit zničené hradní obrazy. Po svačině jsme si vyzkoušeli, jaké to je stát se samotným Albusem Brumbálem ve hře Kouzelnická evoluce a na závěr dopoledne jsme si ještě vytvořili z lesního materiálu podobizny několika fantastických magických zvířat. K obědu nám náš kuchař Pepa připravil dvě velice oblíbené omáčky - rajskou a svíčkovou, a my jsme si mohli vybrat, na kterou z nich máme zrovna větší chuť. Po obědě na nás čekala další hra, při které jsme museli v areálu našeho bradavického hradu najít všechny naše schované vedoucí a přemluvit je, aby se s námi vrátili na nádvoří. Nechtělo se jim a každý šel jen za určitých podmínek, ale nakonec jsme je zvládli shromáždit všechny, a tak se mohl na zbytek odpoledne rozjez tradiční Jarmark, který nám naši vychovatelé zpříjemnili ještě koblížkovou párty. Kdo nemá v oblibě tyto kulaté plněné sladké dobrůtky nebo měl prostě jen ještě hlad, mohl si večer zajít ještě na gulášovou polévku a pak už jsme se pomalu začínali připravovat na večerku, protože na nás zítra čeká dllouhý a náročný závěrečný den.

14. 6.

Konec pobytu se pomaličku blíží a tak nás dnes čekalo takové malé předbalení všech věcí, lehký úklid chatiček i areálu a samozřejmě i velká závěrečná zkouška, ve které jsem se museli postavit všem našim vychovatelům. Sice jsme úplně všechny zkoušky nezvládli, ale i tak to stačilo na to, aby někdo z nás přebral z rukou samotného Harryho Pottera odměny za vítězství ve školním poháru. Musíme se pochlubit, že naše souboje byly opravdu hodně vyrovnané a mezi nejlepšími pěti třídami byly opravdu jen minimální rozdíly. Večer jsme vše oslavili velkou hostinou a závěrečnou taneční párty zakončenou krásným ohňostrojem.

15. 6.

Dle našich informací všechny autobusy bez problémů dorazily zpět k vašim školám a vaše malé ratolesti už jsou zpátky doma.
Omlouváme se, ale fotografe z této školy v přírodě bohužel nebyly pořizovány. Někteří rodiče si nepřáli, aby byly fotografie s jejich dětmi zvěřejňovány a není v našich silách si ohlídat, že v takovém velkém počtu dětí nám zrovna těchto několik dětiček nevběhne do záběru.